Artykuł sponsorowany

Zalety oświetlenia LED w zakładach przemysłowych

Zalety oświetlenia LED w zakładach przemysłowych

LED to bez wątpienia jeden z najnowocześniejszych postępów w szeroko pojętej branży oświetleniowej. Nowoczesne lampy i inne formy oświetlenia LED w różnych stylach coraz częściej przyciągają wzrok indywidualnych klientów ze względu na estetykę. Oświetlenie LED coraz bardziej interesuje również przedsiębiorców, którzy przekonują się, jak opłacalnym rozwiązaniem jest wymiana przestarzałego oświetlenia na oświetlenie LED – i dotyczy to przedsiębiorców z naprawdę przeróżnych branż. W naszym artykule omówimy główne zalety oświetlenia LED w kontekście zakładów przemysłowych.

Kwestie finansowe związane z oświetleniem LED

Jeśli planujemy zmodernizować oświetlenie w zakładzie przemysłowym z przestarzałych lamp na oświetlenie LED, warto skorzystać z usług firmy, która zaoferuje nam kompleksową obsługę. Taka obsługa odbywa się w kilku krokach, które w prosty sposób możemy opisać następująco:

  • audyt oświetlenia – firma oferująca modernizację oświetlenia na LED dokonuje dokładnego rozpoznania, jak w danej chwili wygląda oświetlenie w zakładzie klienta,
  • analiza potrzeb – zgodnie z klientem ustalane są warunki, jakie spełnić powinno nowe oświetlenie,
  • dobór oświetlenia i stworzenie kompletnego projektu – to dobór konkretnych elementów i stworzenie pełnego projektu z kosztorysem,
  • fachowa realizacja oświetlenia LED – montaż pełnego oświetlenia od A do Z.

Ekonomiczne zalety oświetlenia LED

W zakładzie przemysłowym główny atut LED-owego systemu oświetlenia to oczywiście kwestie opłacalności. Jak mówią nam przedstawiciele firmy Akint z Warszawy, jedną z największych korzyści światła LED jest długa żywotność. Diody stosowane w systemach oświetlenia LED charakteryzuje naprawdę długa żywotność – mogą one działać nawet kilkanaście lat, przy czym np. świetlówki nazywane energooszczędnymi działają dziesięć razy krócej. Diody LED są przy tym wyjątkowo wydajne i zużywają znacznie mniej energii elektrycznej. Inwestycja w oświetlenie LED w zakładzie przemysłowym to inwestycja droższa niż na przykład wymiana żarówek na świetlówki, ale bardzo szybko się zwróci, co wyraźnie dostrzeże się już po pierwszym rachunku – a po kolejnych rachunkach zauważyć można będzie znaczną oszczędność.

Warto dodać, że finansowa oszczędność to nie jedyne zalety oświetlenia LED. Diody LED są odporne na wysoką temperaturę, a przy tym same generują niewielkie ilości ciepła w porównaniu ze źródłami światła, które nazywamy tradycyjnymi. Są więc bezpieczne same w sobie na działanie czynników zewnętrznych, a przy tym bezpieczne na przykład dla towarów obrabianych w zakładach przemysłowych. Na koniec warto też wspomnieć o ekologii – diody LED nie zawierają rtęci, czy innych groźnych dla środowiska materiałów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.