Artykuł sponsorowany

Usługi dodatkowe świadczone przez centra logistyczne

Usługi dodatkowe świadczone przez centra logistyczne

Firmy zajmujące się produkcją i handlem często korzystają z usługi centrów logistycznych – szczególnie dotyczy to przedsiębiorstw małych i średnich, których nie stać na stworzenie własnych punktów magazynowych, przeładunkowych oraz zapewnienie transportu towarów lub półproduktów. Oferta centrów logistycznych niekiedy obejmuje również wiele innych, dodatkowych usług.

Co-packing

Usługa co-packingu polega na łączeniu ze sobą pojedynczych sztuk towarów z magazynu w zestawienia, jakich życzy sobie klient. Mogą to być przykładowo zestawy rabatowe i upominkowe bądź kosze prezentowe, które następnie wysyłane są do wybranych klientów. Co-packing odgrywa bardzo istotną rolę w promocji usług klienta. W ramach co-packingu towar jest oklejany i etykietowany, możliwe jest również insertowanie produktów i materiałów reklamowych.

Utylizacja produktów

Niektóre produkty na magazynie nie nadają się do dalszej sprzedaży. Powodów może być mnóstwo – najbardziej prozaicznym jest przekroczenie terminu przydatności do użytku, któremu podlega nie tylko żywność, ale również leki i kosmetyki, bądź też zmiana oferty sprzedażowej klienta. Produkty takie zwykle poddawane są utylizacji, ponieważ jest to najtańsza metoda pozbycia się ich. Sama utylizacja może być jednak problematyczna dla właściciela towaru, dlatego firmy takie jak Centrum Logistyczne DTM oferują wykonywanie tej procedury.

Usługi celne

Towary przeznaczone na eksport powinny przejść odprawę celną. Jest to procedura dość żmudna i wymagająca dobrej znajomości towarzyszących jej formalności. Na szczęście klient nie musi kontaktować się z urzędem celnym i wykonywać wszystkich czynności związanych z odprawą samodzielnie – może to za niego zrobić centrum logistyczne. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie, bowiem pozwala znacząco oszczędzić czas, a dzięki wysokiemu profesjonalizmowi i znajomości formalności zmniejsza ryzyko komplikacji prawnych przy odprawie.

Audyt placówek sprzedaży

Każdemu producentowi powinno zależeć nie tylko na tym, żeby sprzedać hurtowe ilości towaru, ale również żeby znalazł on swoich ostatecznych odbiorców – czyli konsumentów. Informacje na temat tego, jak wygląda sprzedaż produktu można uzyskać za pośrednictwem przeprowadzanych audytów. W ich wyniku pozyskiwane są takie dane jak obecność produktów na półkach sklepowych, ich ekspozycja, promocja czy cena. Wszystko to ma wpływ na ostateczne wyniki sprzedaży.

Pozostałe usługi

W ofercie Centrum Logistycznego DTM znajdziemy również inne usługi między innymi: wirtualne magazyny, obsługę sklepów internetowych, składowanie krótkoterminowe, przeładunki w systemie cross-docking.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.