Cechy dobrej hurtowni budowlanej
Każda budowa wiąże się z szeregiem różnorodnych czynności, które zależne są zarówno od obranej techniki, jak i wybranych materiałów. Te niestety często trzeba szukać po różnych sklepach. Dlatego dobra hurtownia przede wszystkim powinna charakteryzować się dużym wyborem produktów budowlanych i atrakcyjnymi cenami. Niezbędna jest także profesjonalna obsługa.
Klientów zachęcają rabaty i promocje
Klienci chętniej odwiedzają i polecają miejsca, które są im znane. Wyrobienie dobrej renomy często trwa wiele lat. Oczywiście nie da się kupić najlepszych produktów za najniższą cenę, jednak dobra hurtownia jest w stanie stworzyć silną konkurencję na rynku. Ze sprzedaży detalicznej najczęściej korzystają klienci indywidualni o niedużych potrzebach, natomiast podczas sprzedaży hurtowej dużej ilości towarów kupujący chcą otrzymać dodatkowy rabat. Polityka cenowa powinna uwzględniać także różnorodne promocje na wybrane produkty, dzięki czemu szybciej będą one schodziły ze stanu, a klienci będą zadowoleni z możliwości zakupu ich po niższej cenie.Duży wybór materiałów
Klient budujący dom będzie potrzebował wszelkich materiałów budowlanych, wykończeniowych i ogrodowych. W tym celu może odwiedzić mnóstwo sklepów, albo zatrzymać się tylko w jednym miejscu, które proponuje wszystko, czego potrzebuje. Bogata oferta materiałów budowlanych sama w sobie jest dobrą formą reklamy. Podczas kupowania akcesoriów do murowania ścian klient sprawdzi, jakie sklep oferuje materiały do budowy dachu. Przy następnym zakupie dowie się, co może kupić do wykończenia wnętrz i tak dalej, aż do zakończenia wszelkich prac. Hurtownia szybko straci klienta, jeśli będzie mu brakowało jakichś podstawowych artykułów.Profesjonalna pomoc sprzedawców
Dobra hurtownia budowlana to przede wszystkim wysoki poziom obsługi. Klient oczekuje pomocy przy wyborze materiałów budowlanych, ale także bardzo często potrzebuje specjalistycznej rady dotyczącej zastosowania danego materiału. Wszelkiego rodzaju nieścisłości powinny być wyjaśniane. Sprzedawcy zależy na sprzedaży towarów, ale również na dobrej opinii i jak najmniejszych zwrotach z tytułu niewykorzystania produktu. Ekspert z hurtowni budowlanej Sigma w Węgrowie dodaje:Traktowanie klienta musi być odpowiedzialne także w przypadku opóźnień w dostawach, braku punktualności czy problemach innego rodzaju, które często są niezależne od sklepu. Dobra współpraca z klientem jest najlepszą formą reklamy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana